İDTM Üye Girişi
Süzer Plaza Üye Girişi

Basın

14.07.2010 Doğru marka adını seçen maça 1-0 önde başlıyor..'' başlıklı Postassist hakkında yazmış olduğu köşe yazısı...
Ülker Grubu'nun başkanı Murat Ülker'le, Capital dergisinin temmuz sayısı için özel bir görüşme yaptım. Söyleşinin ayrıntılarını Capital'de okuyabilirsiniz ama ben o görüşmede yaptığı bir değerlendirmeyi aktarmak istiyorum. Hakikaten Türkiye'de önemli olan, 'markanın verdiği mesaj' konusunda çok önemli değerlendirme yaptı: "Bakıyorum kocaman bir kamyon gidiyor. Üzerinde logolar var ama ne olduğu belli değil. Bir yerine ne ürettiğini, ne olduğunu yaz, bilmeyen de öğrensin. İletişim kurmazsan, nasıl marka olacaksın. Mesela Coca Cola'nın global marka olduğundan kimsenin kuşkusu var mı? Logonun altına ne yazıyorlar? Soğuk içiniz... Bu kadar basit."

Devamını görmek için tıklayınız...

17.11.2009 Osman Yıldırım Coşkun, BusinessWeek’e PostAssist’i anlattı...
PostAssist CEO'su Osman Yıldırım Coşkun, BusinessWeek Dergisi'ne verdiği röportajda, sektördeki son durumu ve küresel krizi değerlendirdi. Coşkun BusinessWeek'in 15 Kasım tarihli sayısında yer alan röportajında, PostAssist'in sektöre kazandırdığı yeni hizmet modelinden ve markanın hedeflerinden de bahsetti. PostAssist'in gönderi pastasını büyütmeyi hedeflediğini belirten Coşkun, sektörün geleceğinden ümitli..

Bültenin devamı için lütfen tıklayınız.
10.11.2009 Sabancı Üniversitesi ve İDTM ofislerimiz, yeni kurumsal kimliğimizi yansıtan görünümleriyle hizmetinizde!...
12 yıldır Coşkun İletişim olarak hizmet verdiğimiz, Sabancı Üniversitesi bünyesinde bulunan ve Gönderi Hizmet Merkezimiz, yenilenen kurumsal kimliğimizle yepyeni bir görünüm kazandı. Aynı şekilde 3 yıldır hizmet verdiğimiz İDTM Gönderi Hizmet Merkezimiz de, tüm iç ve dış dekorasyonu ile artık yeni kurumsal imajımızı yansıtıyor. Turuncu ve gri tasarım öğeleriyle giydirilen hizmet merkezlerimizin girişinde, sizi baykuşumuz karşılıyor. PostAssist logomuz, yenilenen kimliğimizin vazgeçilmez bir parçası olarak tasarımdaki yerini alıyor. Yeni yüzümüzü daha yakından tanımak için, sizleri de merkezlerimize bekliyoruz.
10.11.2009 Kurum içi lansman toplantımız Cemile Sultan Korusu'nda gerçekleştirildi
Cemile Sultan Korusu'nda, çalışanlarımız ve çalışma ortaklarımızın katılımıyla gerçekleşen kurum içi lansman toplantımızda, PostAssist'in yeni yüzü tanıtıldı.
Osman Yıldırım Coşkun, toplantıda yaptığı konuşmada, yenilenme ve lansman sürecinin detaylarını anlattı. PostAssist'in yeni yapısı, çalışanlarımızdan son derece pozitif yorumlar aldı. Baykuş Hatırası fotoğraf köşesi ise, muhteşem Boğaz manzarasında yapılan toplantının en çok ilgi çeken unsuru oldu.
“10.11.2009, İstanbul Meeting Planner’s Guide 2010 “Postassist Delivery Services Management”

While an economic crisis rages on across the globe, also adversely affecting many sectors in Turkey, Coşkun Iletişim has taken a very big and bold step.

They have taken the delivery services thry have provided so far under the roof of Coşkun Iletişim, and have given it a new, innovative and dynamic structure, as well as a new brand name: PostAssist. 5 October 2009 hails the birth of their new brand PostAssist to be in service all the while continuing on its path as the expert delivery brand of Coşkun Iletişim.

PostAssist is the point they have reached in their quest to be more competitive, dynamic, energetic and successful in this ever changing world order. This change is of course not just in the name. PostAssist emerges with a new logo, new colours and a new mascot. You will see many innovations in the way they do business and their understanding of service.

Representing their speciality in delivery will be the messenger bird: the Owl. The Owl, the mascot to appear in all their communications represents their experience in delivery, maturity and of course speed.

There are other innovations that accompany PostAssist - one such being the new corporate website, the cornerstone of communication of their times. PostAssist will carry out its communications over the internet via the website located at www.postassist.com.tr . All resources of PostAssist will be accessible through this website.

Another innovation is their call centre that will carry their corporate set-up one step further. One phone number is all you need to reach PostAssist from now on. Starting from 5 October 2009, PostAssist will be accessible via the phone number 444 12 94.

Coşkun Iletişim carries the experience it has accumulated to this date to PostAssist, as it has been active in the sector for the past 12 years. "I am sure that our cooperation will be even stronger from now on. I would like you to know that I am always open to your suggestions that can develop and change the service you receive from us" said Osman Yıldırım Coşkun.

PostAssist's new mascot is the Owl!

Here is the Owl with its all positive features:

-- With its excellent navigation skills it takes on all the delivery services of your organization and manages them.
-- With its quick wits and understanding it responds to your needs immediately, and solves any problems that might come up during delivery flow before they even exist.
-- With its sharp eyes and ears it follows, records and reports the delivery traffic of your organization for you.
-- With its rational and wise approach it comes up with the most cost-efficient, most reliable and effective delivery solutions, custom made for your organization.
-- With its 360° angle of vision it becomes your professional solution partner - dominant in all aspects of delivery services.

The Owl is at your service with all its charisma...
The service centres in Sabancı University and WTCI have been renewed!
The Delivery Service Centre they have been operating within Sabancı University for the past 12 years as Coşkun Iletişim carries a new face with their renewed corporate identity. Similarly, the WTCI Delivery Service Centre they have been operating for the past 3 years is renewed, now reflecting their new corporate image.

Their owl greets you at their service centre decorated with orange and gray elements. The PostAssist logo takes its place in the design as the indispensable part of their new image. The only things that have not changed are their smiling crew and the conception of specialised services.

24.07.2010, Büyük bina 'gönderi'sini iş edindi, Logoya baykuş koydu.. "Hürriyet Gazetesi Sadi Özdemir'in yazısı"
Türk sanayiinin önemli 'progsyone' isimlerinden eski Sanayi ve Ticaret Bakanı Ali Coşkun, babasıyla yürüttüğü 'danışmanlık' işinin dışında büyütebileceği bir iş geliştirdi. Eskiden 'muhaberat' denilen büyük binalardaki insanlara yönelen ve bu insanların gönderdikleri tün 'gönderi'leri yönetmenin karlı bir iş olacağını düşünen Osman Yıldırım Coşkun, geçen yol bu işten 2.5 milyon dolar ciro yakaladı.

Devamını görmek için tıklayınız...