İDTM Üye Girişi
Süzer Plaza Üye Girişi
 
PostAssist nasıl hizmet veriyor?
Gönderi hizmetlerinde 10 yıllık geçmişiyle uzman bir kuruluş olan PostAssist’in hizmet kapsamı Türkiye’de önemli bir ihtiyaca yanıt veriyor ve kendi alanında bir ilki oluşturuyor.

PostAssist, kurumların gönderilerini, kurumların ofislerinde PostAssist ekibine ayrılan Gönderi Hizmet Merkezleri’nden ya da PostAssist merkezinden yönetiyor. Kısaca PostAssist, kurumlara dış kaynak (outsource) yöntemi ile gönderi hizmeti veriyor.

PostAssist, kurumların gönderilerini tek çatı altında toplayarak, tek muhatap ve tek fatura ile yönetiyor.
PostAssist ne gibi avantajlar sunuyor?
Operasyonel Avantaj: PostAssist, firmanın çalışma tarzına yönelik planlanan “tailor made” (kuruma özel) bir sistem ile dağıtım hizmeti sunuyor. PostAssist ile çalışan firma; fatura, takip, rapor, maliyet konularında tek bir görevli ile muhatap oluyor ve zamandan tasarruf ediyor.

Personel Avantajı: PostAssist, şirkete ya da iş merkezine ulaşan ve bu noktalardan çıkan tüm gönderileri takip ediyor, kaydını tutuyor ve arşivliyor. Böylece firmaların, esas faaliyet alanlarının dışında bir konuyla ilgilenmelerine ve bu tarz bir iş için personel istihdam etmelerine gerek kalmıyor.

Güvenlik Avantajı:
PostAssist, iş merkezleri, üniversite kampüsleri gibi insan sirkülasyonunun yoğun olduğu alanlarda kargo operasyonlarının sorumluluğunu bütünüyle üstlenip, ya söz konusu mekanda bir “Gönderi Hizmet Merkezi” oluşturuyor ya da kuruma özel bir PostAssist görevlisi atıyor. Her iki hizmet modelinde de tüm kargolardan PostAssist görevlisi sorumlu oluyor. Dolayısıyla, farklı firmaların her seferinde değişen kargo görevlilerinin, başka bir deyişle tanınmayan kişilerin binaya girişi engelleniyor.

Maliyet Avantajı:
PostAssist, gönderi konusunda sunduğu dış kaynak yöntemi çerçevesinde, öncelikle birlikte çalıştığı kargo ve kurye şirketleri ile özel toptan fiyatlardan anlaşarak avantajlı fiyatlar sunabiliyor. Ayrıca, PostAssist’in kendi kurye ve kargo ekipleri, firmalara uygun bütçelerle gönderi hizmeti verebiliyor.

Danışmanlık Hizmeti:
PostAssist, müşterilerine yurt geneli ve yurt dışı gönderilerinde adres ve ebatla bağlantılı olarak tercih edilebilecek tüm kargo firmaları ve ulaştırma yöntemleri hakkında bilgi sunuyor. Alternatifler getirerek danışmanlık hizmeti veriyor.
PostAssist’e nasıl ulaşabilirim?
PostAssist’e 444 12 94 numaralı Çağrı Merkezi’nden ulaşabilirsiniz.
PostAssist’in sunduğu avantajlardan faydalanabilmek için ne kadar yoğun bir gönderi trafiğimizin olması gerekiyor?
PostAssist, gönderi trafiği on binleri aşan iş merkezlerine hizmet verdiği gibi, küçük şirketlere, hatta bireylere de aynı kalite anlayışıyla hizmet veriyor. Şirketinizin ve gönderinizin boyutu ne olursa olsun, PostAssist’in size uygun bir çözüm önerisi mutlaka var.
Gönderimiz ile ilgili bir problem olduğunda PostAssist’in sorumluluğu ne olacak?
Gönderiniz ile ilgili bir sorun olduğunda, gönderiniz ile ilgili bir bilgiye erişmek istediğinizde, gönderi faturanızı ya da raporlarınızı teslim almak istediğinizde, sadece PostAssist’i aramanız yeterli. PostAssist ile el sıkıştığınızda, gönderilerinizin size karşı tüm sorumluluğunu PostAssist üstleniyor.
PostAssist gönderileri günün hangi saatlerinde teslim alıyor?
PostAssist, ofisinizden gönderilerinizi çalışma günleri içerisinde 16.30-18.00 saatleri arasında teslim alıyor. Diğer taraftan, müşterilerin özel durum ve gönderilerinde, PostAssist’e bildirmesi halinde daha geç saatte de toplama yapılabiliyor.
PostAssist’le gönderilerimiz ve kargolarımız sigortalı olarak mı taşınıyor?
Yurt dışı ve yurt geneline ulaştırdığımız gönderiler taşıma firmaları tarafından belli standartlar dahilinde sigorta kapsamında taşınıyor. Ancak, gönderinizin durumuna ve önemine istinaden düşük maliyetler ile özel taşıma sigortaları da önerilebiliyor. PostAssist, müşterilerine ait gönderileri servis sağlayıcı firmalar ile taşıtırken; tüm işlemler, özel bir taşıma sözleşmesi dahilinde yürütülüyor. Gecikmeli, problemli ya da kayıp konumundaki bir gönderi için, PostAssist kendi müşterisi adına yasal işlem yapma ve süreci takip etme yetkisine sahip oluyor.
PostAssist ile çalışmaya başlamak için ne yapmalıyım?
PostAssist’in 444 12 94 numaralı Çağrı Merkezi’ni arayıp, PostAssist müşteri temsilcisi ile görüşerek işbirliğinizi başlatmak için ilk adımı atabilirsiniz. Size veya kurumunuza uygun hizmetlerimizle ilgili çalışma koşulları, daha sonra PostAssist satış ekibi tarafından sizinle yapılacak olan görüşmenin ardından karşılıklı belirleniyor.
Gönderi Hizmet Merkezleri nasıl işliyor?
PostAssist’in Türkiye’ye armağan ettiği bir “ilk” olan “Gönderi Hizmet Merkezleri”; bütün gönderilerin, düzenli bir zaman çizelgesinde kurum bünyesinde toplanması ve yine buradan dağıtılması esasına dayanan bir ofis sistemi olarak kuruldu. İş merkezleri, üniversiteler, AVM’ler gibi mekanlarda, belli bir alanın (35-50 m2) PostAssist’e tahsis edilmesiyle, kurum içerisinde her türlü kargo ve gönderinin PostAssist kuryeleri tarafından merkezi toplama ve dağıtım hizmeti esasına dayanıyor.

“Gönderi Hizmet Merkezleri”, kuruma ve çalışanlarına, bilgi ve evrak güvenliğinin yanı sıra, insan sirkülasyonunu engellediği için kişisel güvenlik de sağlıyor. “Gönderi Hizmet Merkezleri” aracılığı ile büyük alana yayılmış şirketlerin gönderilerinin aynı yerde toplanması, dağıtılması ve aynı noktadan takip edilmesi gibi avantajlar sunuyor. Böylece tüm gönderi hizmetleri, PostAssist’in sorumluluğunda oluyor.
Zarflama, poşetleme, etiketleme gibi her türlü dağıtım öncesi hazırlık hizmetlerini veriyor musunuz?
Yurt dışı ve yurt geneli her türlü gönderinin operasyonel hazırlığı, kolileme, paketleme, poşetleme, etiketleme gibi hizmetler PostAssist personelleri tarafından veriliyor.
Gönderilerin adrese teslim süresi ne kadar? Sözleşme sırasında belirli süreler taahhüt ediyor musunuz?
PostAssist, müşteri gönderilerinin en süratli ve pratik şekilde teslim edilmesi için hizmet ortakları ile özel anlaşmalar yapıyor. PostAssist müşteri temsilcileri, her türlü teslimat süresi bilgisini tarafınıza sunuyor ve mücbir sebepler haricinde teslimat sürelerini müşterisine taahhüt ediyor.
PostAssist ile sözleşme imzalamamız durumunda diğer taşıma ve kargo firmaları ile çalışma konusunda kısıtlayıcı şartlar var mı?
PostAssist’in müşterileri, dilediği kargo firmaları ile dilediği zaman çalışmak konusunda özgür. Sözleşmeler bu konuda kısıtlayıcı bir hüküm içermiyor.